Accesorii florale nunta
Întotdeauna mi-a făcut plăcere să vorbesc despre muzică, se află printre părțile mele preferate din organizarea unui eveniment. Îmi place să spun că momentele artistice sunt atuul meu în calitate de wedding planner.
Muzica este partea pe care invitații și-o vor aminti mai mult decât orice. Aș îndrăzni să spun că este chiar mai importantă decât meniul sau cel puțin pe picior de egalitate. Reprezintă coloana sonoră a unui moment important din viața voastră, vă amplifică fericirea (de aceea trebuie să vă reflecte personalitatea), iar acest lucru face pe toată lumea sa se simtă bine.
Pentru alegerea programului artistic este important să decideți dacă doriți un band de cover, DJ, MC, un moment de dansuri populare/exotice sau un artist consacrat.
Alegerile pe care le faceți sunt determinate de spațiul în care se desfășoară petrecerea, tema aleasă, media de vârstă a invitaților, preferințele lor, dar mai ales ale voastre.
În primul rând este important să luați în considerare spațiul de la local. Un DJ are nevoie doar de o masă, un laptop, un amplificator, boxe, căști. DJ-ul potrivit pentru o nuntă trebuie să fie flexibil, este important să acopere toate gusturile muzicale.
O trupă live, pe de altă parte, necesită mult mai mult spațiu, dar și echipament tehnic pentru muzicieni, instrumente, microfoane, instalatie de sunet și multe altele. Adresați-vă locației pentru podium, întrebați dacă restaurantul poate susține energia electrică necesară unui band și consultați-vă cu trupa aleasă în privința detaliilor tehnice pe care le solicită pentru prestația artistică. Chiar dacă veți opta pentru muzică live, trebuie să țineți cont că este absolut necesar să aveți și DJ pentru pauzele dintre reprizele bandului și pentru întreținerea atmosferei după ce bandul își termină programul.
MC-ul este persoana care prezintă momentele evenimentului (gustările, discursurile, momentul dansului, al tortului, reprezentația trupelor, etc). Totul într-un mod incitant, pentru a capta atenția. Întreține atmosfera, invitând oamenii la dans, ținându-i mereu la curent cu ceea ce urmează să se întâmple. În cazul în care vă doriți ca aceste momente să fie gestionate într-o manieră subtilă, discretă, fără microfoane și multe cuvinte, ele pot fi preluate de organizatorul evenimentului.
Înainte de a rezerva band-ul/DJ-ul/MC-ul și orice alt moment artistic la eveniment este important să îi vedeți live sau să cereți ajutorul unui specialist.
Din experiența mea pot spune că angajarea unui furnizor cu echipament tehnic profesional face diferența. Nu doar pentru că îi pasă destul de mult de afacerea sa încât să investească o mulțime de bani pe echipamente de calitate, dar se și implică, asigurându-se de toate aspectele tehnice ce trebuie luate în calcul și găsește soluții pentru situațiile neprevăzute.
*Dacă doriți să ne sfătuim cu privire la parte muzicală a evenimentului vostru mă puteți contacta pe e-mail, la office@adinapatru.ro, sau la telefon 0766283690.